Saturday 22 April 2017

NURRAYSA BEAUTY di UIA Kuantan

Salam semua. Untuk pengetahuan semua, saya ni full-time student and part-time dropship.

saya jual pakaian dari blouse, tshirt muslimah, jubah serta tudung. boleh lawati ig saya @naszgallery .
saya ada jual produk nurraysa beauty secara online dan offline. nurraysa beauty untuk student dan staff uia kuantan free cod je. just wasap saya je 011-19283033. tapi sebelum wasap saya tu, kalau anda tak tahu apa pun apa nurraysa beauty ni, tlg google la dulu apa produk nurraysa beauty. untuk pertanyaan dan order, boleh wasap saya.

basically, nurraysa beauty adalah produk kecantikan yang mesra wudhu dan mesra solat. produk semulajadi yang semestinya halal dan mendapat KKM dari JAKIM dan inshaAllah tidak memberi kesan buruk . Antara produknya ialah bedak kompet, eyeliner, mascara, lipstick dan banyak lagi. Selain tu, ada sabun pencuci muka, sabun mandi, syampoo, feminine wash, dan lotion. produk 2017 ni, ada perfume dan scrub.

of course ready stock. nak order, inform je. wasap je saya di www.wasap.my/601119283033 .kami pos secepat mungkin. bayar harini, pos esok terus. Utk uia student, free cod free pos. no worry ya. servis terbaik. delivery ke bilik nak?? :)

 


oke stakat ni jelah kot.. hihihii. sekian..

No comments:

Post a Comment